۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

میخواهم باشم اما ...

سلام به همگی (چه اعتماد به نفسی ! :)  با این آپِ تایم اوت دیگه همگی وجود نداره !)
خوبین ؟

خیلی دلم براتون تنگ شده تو این 3 هفته که نبودم؛ نبودم تو بلاگم و تو بلاگاتون !
شرمنده که دیر آپ میکنم. دیگه چیکار کنم! ای کاش بیشتر بودم و از بودن میون شما کمتر تنهایی می کشیدم. اما حیف که نمیشه !
نه میتونم، نه میزارن که هرروز باشم و بخونم و بنویسم ...
شاید فقط آخر هفته ها ... اگه بشه !
امساله رو دیگه باید بخونم ! تحملش سخته ! فقط دلمو خوش کردم که :
بی افِ گمگشته می آید به تهران غم مخور        خانه احزان شود روزی گِیِستان غم مخور !!!
:) :)   (قبلا از شاعر محترم اجازه دخل و تصرف اخذ شده !!)

فقط همینو میتونم بگم ...
اگه روزی لبخندی به لبای گرمتون نشست ما رو هم یاد کنین ...

خیلی دوستون دارم ...

۱۲ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

..خوش بگذره و موفق باشی.. :-)

یوسف

سالار گفت...

دوباره برگرد
با همان قدمهای محکم و ثابت
همانگونه که رفتی برگرد
که بازگشت نوای شکست نیست
امیدوارم که همیشه ایام به کام
و موفقیت در طالع شما باشد

مهرداد گفت...

عیبی نداره، مهم اینه که باشی

mehrshad گفت...

che bashy to weblog che nabashy vase ma aziziiiiiiiiiiiiiiiiiiii
in sery vase tanavo english neveshtam!

ناشناس گفت...

بی اف همیشه هست اما فرصت های انتخاب آینده کم هستند.
خداوند بدون حرکت تو هیچ کمکی نمی تونه به تو بکنه.
گی بودن تو یک وجه از زندگی تو است. اون فقط یک گرایش جنسیه. پس زندگیت رو بکن. چون اگه دختر استریت بودی از این سن دنبال شوهر نمی گشتی یا اگه پسر استریت بودی، دنبال زن گرفتن نبودی!
برای خودت زندگی کن، برای خودت درست رو بخون.

gharibe89 گفت...

آخ آخ آخ .. بذار به بابات بگم اومدی پای نت ..
ببینم شماره مستقیمشو داری ؟ :))
اشکال نداره ، فقط همین امساله .. پسر بخون که آخر سال شیرینی بدی .. ;-)

sepanta گفت...

سلام خوبي گفتم رفتي بي خبر دلواپست بودم خوشحال شدم برگشتي و باز خوشحالم كه عزمت جزم كردي واسه درس خوندن اميدوارم اون رشته دلخواهت قبول بشي منم دوباره دارم مي خونم مي خوام تهران قبول شم تا به هم حسام نزديكتر باشم خيلي سخته تنهايي.باي

persianglogs گفت...

موفق باشی عزیز...درس بخون که از همه چیز مهمتره...مطمئن باش درس خوندن بیشتر بهت کمک میکنه تا بی اف(شاید یه روزی متوجه این حرفم بشی...که امیدوارم نشی :) )

حسام گفت...

سلام
پسر خوب درستو بخون که اگه با سواد باشی ، بیشتر میتونب به خودتو جامعه جی کمک کنی.
برات آرزوی موفقیییییییییییییت میکنمممممممممممممممم

Trevor گفت...

حسین . . .
اسم قشنگیه

کنکور داری ؟

mr. X گفت...

اره!! بخون تا بفهمی ما چی کشیدیم!! میدونم کار خیلی مسخره ای به نظر میرسخ و در اصل هم همینطوره اما چاره ای نیست!!
یادته که گفتی با رتبه ی دو رقمی طرفم نه؟! تلاشت رو بکن.

امین پارسی گفت...

سلام...
خیلی با احساس می نویسید...
من هم یک همجنسگرا هستم.
اگه دوست دارید لینکم کنید:
www.ahestan.blogspot.com