۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

یا زهرا

امام صادق(ع) می فرمایند:
فاطمه را از آنرو فاطمه گفته اند که مردم از شناخت او عاجزند.

مامان !
با اینکه دو ساله احساس میکنم قلبامون از هم دور شده ...
با اینکه حتی به من حق نمیدی ساکت باشم ...
با اینکه دیگه منو نمی فهمی ...
با اینکه حق داری ...

ولی مامان !  دوست دارم ...
با اینکه از من ناراضی ای ... !

یا زهرا ی مرضیه (س)  ...

نبسته ام به کس دل
                                نبسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
                                رها, رها, رها من  ...

ز من هر آنکه او دور          چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک          از او  جدا, جدا من  ...

ستاره ها نهفته, در آسمان ابری
                          دلم گرفته ای دوست, هوای گریه با من  ...

۷ نظر:

gharibe90 گفت...

چقدر قشنگ و آرامش بخش نوشتی .. اما اینجور کارا فایده ای نداره ، فک کردی با یه پست می تونی از زیرش در بری ، آش کشک خاله س ، بخوری پاته نخوری پاته ، پاشو برو کادوتو بگیر :))

مهرزاد گفت...

روز مادر مبارک حسین جان ببخشید دیر اومدم.

مهرشاد گفت...

آخی...
چه زیبا بود...
بوسسسسسس حسین حون

koooootah گفت...

بیا یه بار پارک ساعی؟ یا یه جای دیگه یه کم حرف بزنیم

عاشق حسین گفت...

از لطفتون دوستان ممنونم.

آقای koooootah بنده یه بار تو جمع پارک ساعی حاضر شدم, جمعه 29 آپریل. حالا نمیدونم اون روز شما هم تشریف داشتین یا نه. وبلاگتون رو یه سر زدم. فقط از اون پست "سلام چطوری (سامان)" فکر کنم متوجه شدم !! درسته؟! :) :)

fc alone گفت...

راستش من سعی کردم منظورت رو بفهم اما نشد :(
تو با مادر خودت داشتی حرف میزدی؟
یا با بانو حضرت زهرا(س)؟
آخه نوشتی مامان؟
شاید هم سید هستی؟
هووووووووووم!؟
ممنون میشم توجیه کنی :)

عاشق حسین گفت...

سلام مانیا جون.
مرسی بازم سر زدی.

نه جانم! :) با مامان خودم حرف میزدم!
ما کی باشیم که حضرت زهرا(س) رو مادر خودمون بدونیم!
اونا ما رو میفهمن, اما بقیه آدما نه ...
این پستو روز مادر دادم ...