۱۳۹۰ تیر ۲۲, چهارشنبه

کاش عوض می شدم !


خدایا !
به این شب قسم تکلیف ندارم !
نمیدونم چیکار کنم ...
نمیدونم چیکار نکنم !

تو برای من چی خواستی؟
اینو؟!
معلومه که نه !
پس چرا من اینجوریم ؟!
درحالیکه درست نیست !
در حالیکه من نخواستم ...

من نخواستم !!

اما شد ...
اینجوری شد !

میگن درسته ...
درسته اینجوری بودن !
اینجا بودن ...
اینطور موندن ...

اما من میدونم ...

میدونم درست نیست !

این اشتباس !
این به نفع من نیست !
این رضای تو نیست ...

کاش عوض می شدم !

میگن میشه ...

اما من میدونم ...

میدونم نمیشه !

این دلی که عشق یه پسر آتیشش زده ! چجور میتونه عوض شه ؟!
چجور میتونه این عشقو فراموش کنه ؟

این دلی که تاحالا ارزنی محبت یه دختر توش جا نگرفته ! چجور میتونه عاشقش بشه ؟؟

برای من تصورش محاله ! اما برای تو ...

جز خدا, کی؟!

جز خدا, کی میتونه کمکم کنه ؟ ...


۴ نظر:

ناشناس گفت...

جانا سخن از زبان ما ميگويي...

امین پارسی گفت...

باید می گفتی: کاش عوض می شدیم
البته اینو می دونم که هرکسی مسول زندگی خودشه!

حسین عوض شدن معنی نداره...چیزی عوض نمیشه...
فقط یک راه داریم...تحمل...تحمل

مهرداد گفت...

حسین جان ایمیلی به دست من نرسیده

sAmAn گفت...

كافي نيست حسين اما مثل يه نسيم تو وسطا مرداد ممكنه خنكت كنه

اين فقط عقايد و تجربه هاي منه

ببين من وقتي دارم در مورد آنزيمهاي بدن ميخونم بارها شده گزيه ام چكيده روي كتاب خدا ميزنه تو چشم انقدر واضح ميبينمش گفتم خدا چون من جهتم خداست و همين طور تو ولي خدايي كه من شناختم با خداي تو فرق داره
اين دنيا برنامه ريزش خداست اما اون نشسته بيرون كارشو كرده منتظره ماهاست اون واسه تو گرايشتو مشخص نكرده اين احتمالات كه خودشم نميدونه واسه كي پيش مياد چون اگه ميدونست و دخالتي مستقيم ميكرد و سرنوشت ما از قبل معلوم بود فاييد نداشت منتظره ببينه كي اونو ميبينه و مياد طرفش ميدوني به نظره من خدا رو صدا كردن چيهاست؟ فقط كار خوب خوب؟ خالا نبكها جين اينا ديگه تو ما نهادينه شده در طول زمان حالا يا دين اخلاق فطرت ذاتي.. به نظره من تو ژن فطرت و الگوهاي شخصيتي ثبت شدهديگه الان همه ميدونن دورغ بده راستي و پاكي خوب خدا لذت ميره از اينكه ببينه تو پيداش كردي و هيچ خوبيم تو خوبي كردن نيست. جهنم و بهشتي وجود نداره قران ميگه گناهكاران در اتش جهنم ميسوزند و اين اتش از عمق گناهان انهاست.اين اتش حسرتِ نه ... اين اتش يعني افسوس .پس برا اينكه افسوس نخوري خوب باش خوشبخت زندگي كن از كجا معلوم اگه استريت بودي خوب نبودي؟ حالا دليلش هر چي هست همين جوري كه هستي به خودت طبيعت و خدا نشون بده ميتوني تحمل كني و خوب بموني باور كن خدا مهربونِ